1:a Maj

Kan ni förstå att det redan är maj? Det kan inte jag i alla fall. Det känns precis som det var julafton nyss och jag kan inte heller fatta att jag slutar 2:an om en månad, och går in på mitt allra sista år i skolan. Det är lite skrämmande faktiskt.. vad ska man göra sen? var hamnar man?

Godmorgon/god förmiddag förresten! Har dock inte sovit tills nu. Steg upp vid 10 och har mest softat runt hela förmiddagen. Har pratat med mamma och pappa om mobilen och så. Vi ska iväg till onoff sen och köpa den, dock på avbetalning så kan jag betala av till Pappa, mycket smidigare!

Nej dags att sätta igång och göra sig i ordning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du varit inne o kollat vad andra tycker om telefonen? annars kanske du tröttnar efter 2 månader...

2010-05-01 @ 12:33:48

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback