Svar på kommentar



Svar: Min strategi är väl att försöker äta rätt. Jag undviker sötsaker helt på vardagarna och äter ENDAST godis och dylikt en dag i veckan. Jag försöker träna varje dag, det kan vara allt från gymmet eller ut och gå. Ibland hinner man inte varje dag men ibland får man ju ha vilodagar för kroppen också.

Jag är inte direkt någon expert på allt som har med vikt, träning och göra, men jag undviker att äta så mycket kolhydrater, för det går man lätt upp i vikt av.

Jag vet att många säger att jag inte behöver banta och att det inte kommer finnas så mycket kvar av mig. Men det är ändå trots allt jag som ska trivas och inte alla andra. Det är bara 4-5 kg jag vill gå ner, inte 50 kg.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback