Ögonen faller ihop

Usch vad jag är trött. Sitter och kollar runt på lite sidor, men ögonen vill inte mer nu känner jag. Ska lägga mig och läsa lite tidningar hade jag tänkt.

Som ni märker har det inte kommit upp någon videoblogg, men det är för det inte går. Jag har verkligen testat allt! Jag klippte ihop en video med ljud och "upptempo" om ni förstår vad jag menar, i windows movie maker, men sen går det inte att spara så att jag kan publisera den. Det går inte ens att se den i media playern. Så finns det någon datakunnig nisse där ute, hör av dig så ni kan se videobloggen, där är ju massa spännande saker med.

Vi hörs imorgon. Nu ska jag sooooooooooova!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback