Nyduschad

Oj vad svetten rann när jag tränade, men gud vad skönt det var även om jag var själv.

Nu har jag precis kommit ut från duschen och tänkte plugga en sista gång innan provet imorgon. Som vanligt kommer jag aldrig i säng tidigt. Jag får verkligen kämpa med att få upp mina ögon kl 6 på morgonen, men jag lyckas alltid och det är ju trots allt bra.

Som ni märker har det dessutom varit dålig och tråkig uppdatering här framförallt idag, men det beror på att jag inte har haft något att berätta för er och är inne i en "bloggtorka" period igen.

Nej nu babblar jag bara på. Dags att plugga, sen väntar sängen. Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag kan tycka det är jobbigt att ta sig dit men när man väl har tränat är det så himla skönt =)



Kolla gärna in hos mej och kommentera om vad du tycker om vårt bibliotek i vårt hus=)

2010-03-24 @ 10:42:54
URL: http://lomia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback