??

Sådär, äntligen fick jag tummen ur och gick och duschade. Skönt att slippa göra det imorgon, då min dag redan är fullbokad.

Nu ska jag plocka undan lite kläder som ligger här och fixa lite annat, innan det är dags att gå och lägga sig.

Går förresten i valet och kvalet om jag ska fortsätta blogga, eller lägga det åt sidan och bli anonym igen? Hmmm...inte så lätt. Kan troligen bero på att jag jobbar mycket nu, och känner att det inte finns så mycket tid till bloggen, men det blir ju bättre sen när jag slutat jobba. Äh! Ni får se vad jag väljer. Ni kan väl skriva vad ni tycker?




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi så fint när du skrattar :) tycker inte du ska sluta blogga! vi är nog många som följer dig inu:D vad menar du med anonym? en blogg där du är anonym?

2010-07-01 @ 00:50:48
Postat av: Alexandra

Neeeeej du får inte sluta blogga :'( Gud va tråkigt om du funderar på det :/ Din blogg är min favoritblogg helt klart. Varje dag man vaknar så klickar man sig in här och läser sin dagliga drog ;D Haha men det skulle nog kännas lite tomt om du skulle sluta. Man har liksom blivit fast, desperat att läsa din blogg. :P Hoppas du verkligen inte lägger ner. Kram på dig!

2010-07-01 @ 14:39:54
Postat av: Madde

självklart ska du ha kvar bloggen! Sluta inte!<3

2010-07-01 @ 16:52:15
Postat av: Anonym

du bestämmer de sj tycker jag, ditt liv, vill du inte så vill behöver du inte..

2010-07-01 @ 18:59:08
Postat av: Zeushomeboys

SLUTA INTE BLOGGA. DU ÄR GRYM! VI FÖLJER DIG VARJE DAG!

2010-07-01 @ 21:11:32
URL: http://zeushomeboys.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback