Vinter?

Det gick alldeles utmärkt hos tandläkaren. Hon slipade till den vassa biten och kletade på lite flour. Direkt när jag kom hem var mormor och morfar här, och nyss kom jag hem. Har varit i stan och gjort lite ärende, hyrt film, handlat mat osv.

Nu ska jag dock lägga mig i sängen och vila tills det är mat. Har så jävla ont i huvudet idag pga denna jäkla värmen. Man ska inte klaga, men det behöver inte vara så himla kvavt hela tiden. Det är skitjobbigt. Idag längtar jag faktiskt liiiiite till vintern, men ändå inte.


Kommentarer
Postat av: sara

hej, varför hardu valt att blogga på just blogg.se varför inte devote, tumblr, blogspot eller något annat ställe? :)

2010-07-22 @ 18:35:19

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback