Ullared

Jag är så jäkla sugen på att åka upp till Ullared och shoppa loss. Sist jag var där var nog 2008 om jag inte minns helt fel. Jag åkte upp med Mamma, Pappa och Belinda. Det regnade, men vi ställde oss ändå i den otroligt långa kön, som vi till slut kom förbi. Dumma som vi var åt vi inte innan vi gick in, så efter någon timme var vi irriterade på varandra, för att vi var så hungriga, att vi sprang igenom varuhuset och uteslöt flera delar av varuhuset, vilket jag ångrar. Jag tittade varken på kläder, smink, väskor eller andra tjejsaker.

Men om vi åker upp i slutet av Juli, vilket vi pratat om, då jädrar ska jag gå där i min egen takt, oavsett hur mycket folk där är.

Någon mer än jag som älskar Ullared?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett överskattat ställe idag.. förr lönade sig att åka dit men inte i dag om man inte köper rejält med barnkläder o kläder.. kostar dock att köra dit med..

rådet e att köra så man e där en 30min innan öppningsdax så slipper man kön.... funkade så sist jag var där men de e många år sen nu,,

2010-07-09 @ 17:12:24

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback