Tatuering? Var?

Jag har länge (som ni vet) varit inne på att skaffa en tatuering nummer 2. Jag är dock väldigt velig om vad jag vill. Jag ska ha en text på ryggen, men vet inte om jag ska skaffa det nu. Sen är jag för tillfället inne på att tatuera in en fjäril eller en svala. Jag tycker dom är så fina djur och så himla frihetsfulla.

Jag hade tänkt mig ungefär sån här fjäril:



eller en sån här svala:



Frågan är bara var kan man sätta dessa motiven? Ryggen är upptagen, i alla fall mellan skulderbladen och där uppe. Vänster handled är upptagen. Var tycker ni det passa med antingen en fjäril eller en svala?

Kommentarer
Postat av: Anonym

En svala hade nog varit fint på foten :)

2010-08-01 @ 00:03:20
Postat av: Louise

Vad kul med tatuering. Hanna och jag ska också tatuera oss snart :)Jag tycker du ska ha den där fjärilen, superfin! kram

2010-08-01 @ 10:13:31
Postat av: Alexa

En fjäril är fint, men svala känns ordninärt. Så kanske vara lite annorlunda och satsa på en svala? Make a new trend maybe? :P

2010-08-01 @ 13:56:28
Postat av: mimmi

den fjärilen var jättefin. Den ska du helt klart ha. Svala är inte så fin.

2010-08-01 @ 16:57:52
Postat av: JFR

Svalan är lätt finast. Fin blogg förresten! / Jennifer, www.jfr.webb.se

2010-08-02 @ 23:26:57
URL: http://www.jfr.webb.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback