Malmö Museum

Nu är jag hemma igen. Jag, mamma, pappa och Belinda bestämde att vi skulle åka till Malmös museum där jag älskade att vara när jag var mindre. Och det var faktiskt riktigt intressant fortfarande. Dock missade vi stora delar av museumet (stavning?) men vi får ta resten en annan dag.

Här kommer i alla fall lite bilder:


Det fanns en hel vägg med bilder på fångar som skulle bli utsläppta. Inte ens hälften av dessa såg glada ut. Usch...


Om du måste fly inatt, och bara ha med dig en sak. Vad väljer du? Jag hade valt maten, faktiskt. Det fanns bla mobiltelefon, fotboll, pass/pengar, tvspel m.m.


Ett gammalt café


Detta var lite kul faktiskt haha. Även om man inte ska skratta åt det..


Det första flygplanet som landade på Sturups flygplats. Det var inte stort kan jag säga..






Här försöker jag cykla till el till ett hus. Det var jobbigt ska jag säga..


Sen var vi i en ubåt som var grymt liten. 26 personer fick plats här och jag fick panik när vi 4 var där inne.


Och sist tog jag, pappa och Belinda en tur med denna som är från 1906. Tänk att dom åkte runt i sån här förut. Jag har svårt att fatta sånt som hände förr i tiden.

Kommentarer
Postat av: katrin

förstår inte vad det roliga var med att hon mördat två män? Har du inte fötterna på jorden eller

2010-07-18 @ 21:06:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback