Svar på kommentar

Postat av: Manda
Kul med blogg-msn igen :D Ska genast lägga till den i min lista sen =)

Sen undar jag om du har låtit dina ögonbryn växa ut mer? Jag kollade lite på dina gamla videobloggar och då hade du mer smalare. Dom är fina iallafall :)

Din blogg är jättebra, kram!
2010-01-31 @ 18:32:20

Svar: Tack så mycket för det första, och ja det stämmer att jag låtit mina ögonbryn växa ut mer. Jag förstår inte ens hur jag kunde ha dom så smala, JÄTTEFULT! Men såklart tyckte jag inte det då men jag trivs att ha dom så som jag har dom nu, men det var en kamp att få dom så tjocka för det var inte fint under tiden kan jag säga.

Det är likadant med hur jag sminkade mig för ungefär 1 år sedan, hur kunde jag?! Som tur är växer man upp och mognar hihi.


Här har jag dom smala...urk.

Kommentarer
Postat av: Manda

Ne men så fula va dom väl inte ;) Tycker du att du sminkade dig sååå fult? Jag tycker du sminka dig rätt fint både då och idag =) hehe



2010-01-31 @ 19:56:32
Postat av: Sofie

Jag tycker att du ska ha dina ögonbryn såhär igen, MYCKET finare!

2010-02-01 @ 16:03:59

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback