Svar på kommentar

Postat av: Julia
Hur mycket dubbelmoral är inte det?? Du har skrivit i bloggen att du inte alls är samma person i verkligheten som på bloggen? Då borde du störa dig på dig själv också? Btw - du borde vara blond igen, passande dig mycket bättre, du ser fruktansvärt blek ut i detta mörka. BYT TILLBAKA!!! :P
2010-01-03 @ 23:32:21

Svar: Det jag sagt om att jag inte är samma person i bloggen som i verkligeheten, är att jag inte visar så mycket att mitt "jag". Jag är en väldigt speciell person och det visar jag kanske inte i bloggen förrän i videobloggarna. Jag är exakt samma person i verkligheten som i bloggen, om man tar efter min personlighet osv. Jag skulle tex aldrig få för mig att skriva varför jag mår dåligt när jag har en dålig dag. Det är det jag menar med det, annars skulle jag inte skrivit det att jag stör mig på såna människor.

Och angående min hårfärg, jag ska bli mer åt det blonda hållet så du kan vara lugn =) Dessutom är det så att min webcam gör att jag ser blek ut. Jag har fått mer färg när jag blev brunett.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback