Mitt problem just nu

- Varför jag helt plötsligt inte sover bra om nätterna?

Förr hade jag aldrig några problem med att sova, och då menar jag inte typ förra året eller när jag var liten, utan typ förra veckan. Jag har alltid kunnat somna på 5 minuter, men helt plötsligt kan jag verkligen inte sova. Jag kan ligga flera timmar innan jag kommer till ro och det är grymt jobbigt.

Just nu skulle jag kunna sitta upp och sova så trött jag är och man orkar ju ingenting när man är så trött (såklart). Kan någon kunnig förklara för mig vad felet är?! Annars kommer jag ta första bästa hammare och slå ner mig själv. SOOOOV!


Kommentarer
Postat av: mrbL

ja, gör de, testa hammaren.. blir kanonbra, se till o få en jävla sving på hammaren bara så du får bra effekt, haha...

2010-01-14 @ 17:36:28

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback