Vitaminbrist?

Den senaste tiden, eller rättare sagt, en längre tid har jag varit väldigt trött efter skolan, och ofta haft ont i huvudet. Jag vet att jag ibland sover alldeles för lite och dricker ingenting, men jag tror ändå att jag har någon form av vitaminbrist eller järnbrist.

Är det någon av er som haft det? Hur var det för er?

Jag har länge sagt att jag ska gå till läkaren och ta prover för att få reda på det, men ni trogna läsare vet att jag och läkare och sjukhus inte riktigt går ihopa. Jag går inte mer än gärna till läkaren om man säger så, framför allt inte för att ta prover.

Berocca är en sak jag tar ibland för att hålla mig vaken efter skolan, och den tog jag imorse. Visst kände jag mig piggare när jag kom hem och var inte dödstrött efter en stund vid datorn, men det är ju bara för dagen, jag vill känna mig pigg alltid.

Nu ska jag googla lite för att få reda på mer, om ingen av er kan berätta lite.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback