Lyckades somna om

Ja jag kunde faktiskt somna om, vilket jag inte trodde. Stängde datorn igen lite innan 7 och sov till halv 10. Då blev det promenad med hundarna och sen frukost.

Nu sitter jag här och är uttråkad. Jag är nästintil frisk nu, förutom förkylningen, och det gör det ännu tråkigare att vara hemma. Som tur är är det skola imorgon för min del. Det är ganska knäppt att man längtar efter skolan, när man egentligen tycker det är så tråkigt.

Nu ska jag i alla fall titta på tv och försöka komma på något att göra, vad det nu kan vara.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej Ellinor !

Din blogg är bäst ! Jag älskar den. Jag tycker det är så kul när du fotar belinda. Kan ni inte göra det snart så jag kan få lite inspiration ? du är så duktig på att fota och hon är så duktig på att va modell. Jag älskar den på bron eller vad det e hon har röda converse och beige jacka. TUSEN kramar emelie

2010-02-17 @ 14:23:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback