Krångel

Får hoppas detta kommer fram till er. Har suttit och försökt uppdatera bloggen hela kvällen, men utan vidare resultat. Det måste vara något fel på blogg.se för det verkar som det krånglar för alla.

Nu har jag i alla fall kommit ut från duschen och gjort mig i ordning. Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite hade jag tänkt.

Imorgon börjar jag inte förrän 09.50 eftersom jag hoppar över första lektionen, och sen slutar jag 14.20. En lagom dag tycker jag.

Sov gott alla, så hörs vi imorgon. Får hoppas blogg.se är bättre då så det blir någon ordning här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: simone

Godnatt vännen, sov riktigt gott och ha en fin onsdag:)

2010-02-10 @ 00:10:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Blogg.se är inget roligt alltså, problem hela tiden. Allt bra idag då? :)



Kram

2010-02-10 @ 08:19:43
URL: http://slipsens.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback