Jag ångrar det

Här sitter jag och är deppig för jag ångrar något enormt att jag färgade mitt hår. Har suttit och kollat i bloggarkivet och ser hur jäkla bra jag såg ut i blont hår om man får säga det om sig själv. Hade jag vetat att det skulle vara så himla svårt att färga tillbaka det hade jag ALDRIG gjort det.

Bara för skoj skull ska jag gå till en annan frisör nästa vecka och fråga om det verkligen är så stora problem att färga tillbaka det, som min frisör säger.

Kolla på dessa bilderna så fint mitt hår var:



Just nu hatar jag verkligen mitt hår, för det är varken brunt eller blont. Urtvättat och tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Guud va snygg hårfärg :D du passar bra i brunt men blont är ännu snyggare på dig :) Ha en bra söndag! Din blogg är skiiiiitbra =)

2010-02-14 @ 09:33:48
Postat av: Anonym

så söt, färga om det så här!

2010-02-14 @ 12:41:27
Postat av: Anonym

tycker du passar i den färgen du har.. jättesnyggt.. blont e så vanligt..

2010-02-14 @ 14:43:00
Postat av: sandra

hej ellinor! Hittade in på din blogg!! det va så stressigt när du kom in på salongen!!

Jag vill bara säga att visst kan man bleka upp ditt hår o få det så ljust igen, MEN man kanske får göra det mer än en ggr och det sliter mer o mer på ditt hår det va därför jag rekomenderade slingor o det gör jag fortfarande att du gör slingor efterhand, men som sagt det går ju men det kan ta lite tid o kanske ett par ggr o det Sliter!!!

men det e ditt hår!!!=)

mvh sandra

2010-02-15 @ 13:19:45

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback