Är jag knäpp?

Alltså jag klättrar snart på väggarna så tråkigt jag har. Det var riktigt längesen jag var hemma från skolan såhär "länge" och det gör mig helt knäpp. Om jag säger så här, jag längtar efter skolan?! Antagligen är det bara för jag har så sjukt tråkigt här hemma och är ensam. I skolan har man klasskompisarna och man har något att göra, sen om det är kul vet jag inte precis. Ibland och ibland inte.

Sen kan jag ju inte påstå att jag gjort allt för mycket sen i söndags. Det enda nyttiga jag gjort under dessa dagarna är att varit ute med hundarna, och det är ju väldigt mycket...?

Nej, imorgon blir det äntligen ändring.. sen är det äntligen lov :)





Kommentarer
Postat av: caroline

jobbigt att vara rastlös, jag är likadan!

2010-02-17 @ 16:55:31
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback