Svar på kommentarer

lisa om 18:32:
Hur firar du nyår? :D

Svar: Jag har faktiskt inga planer än på vad jag ska göra på nyår. Som ni vet gillar jag inte att festa, och kommer alla andra göra det så kommer jag vara hemma med min familj och släkt. Det är mysigt det med!

Vad ska du själv göra? :)




Anonym om Nya gardiner:
bor du i egen lägenet? =O kan du inte visa lite inredningsbilder, eller länka till nåt inlägg om du redan visat. skulle va jättekul :)

Svar: Nej jag bor inte i en egen lägenhet. Jag har dock två rum som skulle kunna vara en liten etta, fast utan kök. Inredningsbilder, hmmm.. jag är inte direkt någon inredningsgud utan jag följer det jag själv trivs med och det jag tycker är mysigt. Jag gillar dock IKEA och Indiska väldigt mycket. Har väldigt mycket blommor och ljus på mina rum. Detta kan jag visa i ett inlägg om du vill :)




alexandra om Godnatt:
Vad hände med dina videobloggar?
och varför har du inte lika mycket mode i bloggen nu för tiden? jag saknar det lite ;(
annars jättebra blogg :D

Svar: Mina fredagsvideobloggar har jag lagt på is nu en tid. Jag körde ju v-bloggar var fredag och till slut blev det lite långtråkigt för min del, även om jag vet att det var uppskattat för många. Men på ett sätt kan jag ana att många i min stad som vet vem jag är, sitter och skrattar åt mig. Bara tanken på det fick mig att inte vilja starta kameran och prata. Men jag ska nog försöka komma tillbaka igen :)

Jag ska försöka bättra mig också vad det gäller dagens jag, för det är antagligen det du menar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, håller med! Saknar också dina fredags v-bloggar!

2010-12-14 @ 20:09:29

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback