5 km

Hemma efter en låååång stund på gymmet. Vet inte hur länge jag var där riktigt, men minst 1 h och 20 min blev det. Jag tänkte först bara åka dit och träna lite styrka men istället blev det bara kondtion och magstyrka. Jag sprang 5 km och gjorde trappmaskinen som uppvärmning innan det. Nu är min kropp som spagetti så nu ska jag  bara ta det lugnt.

Ska först visa er vad jag köpte idag på H&M. Dock bara hudvårdsprodukter men det kanske kan vara kul att se ändå?


Mineralfoundation, Glow Shampo, Makeup-remover och rollon. Allt på rea förutom nivea. Allt detta blev 134 kr, billigt! Äntligen kan jag få testa mineralfoundation och se om det är så bra som alla säger.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback