201210

Halloj!

Idag vaknade jag kl 8.15 och då blev det en promenad med hundarna. Vid 10 var jag och mamma hos min mormors syster med mormor och morfar på en liten julfika eftersom vi inte kommer kunna fira jul med henne. Sen direkt efter det körde jag till skolan och var där till kl 14. Jag behöver knappt nämna hur pinsamt onödigt det var idag. Vi fick lyssna på en saga, se sunes jul och dricka julmust. Kul? Knappast!

Nu sitter jag i alla fall här och har för en stund sedan kommit in från en långpromenad med hundarna. Har nyss bytat om för att åka till gymmet med Belinda, så nu väntar jag bara på att hon ska bli klar. Skönt att träna på dagen för en gång skull.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig till jul och nyår? :)

2010-12-20 @ 17:49:40

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback