Svar på en jävla kommentar

Sofie om Svar på era frågor:
Du är verkligen född pessimist! ALLT som alla andra NORMALA ungdomar gör, tycker du är tabu. Eller lillgammal kanske stämmer in bättre. Jag har läst din blogg länge och det känns som att du INTE ENS VILL träffa nya vänner. Du väljer liksom att vara utsatt. :S Och sen skriver du precis som att vi ska tycka synd om dig "ingen har tid med mig idag." också "tar du det lugnt" istället. Bara för att DU anser att dricka och ROA sig är roligt behöver du inte se ner på alla som gör det. Och kolla dina svar, du avslutar varje mening med ett uttropstecken. (!) istället för en - :), som är mycket trevligare. Du är inte trevligt på din blogg. Du hatar världen helt enkelt.

Svar: Vad svarar man på en sån här kommentar? Jag skrev precis en hel novell, men jag vill inte sjunka till samma nivå.

Väx upp lilla lilla Sofie! Det är kanske du som hatar världen, eller? Snuttan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är inte jag heller "normal" för jag gillar inte heller att festa....Förjävlig kommentar att skriva

2010-08-08 @ 23:09:18
Postat av: angelica

kan nästan hålla med henne, komigen ellinor..

Drick lite sprit, gå ut och dansa, strula med några killar.. tro mig, du kommer inte ångra dig. utmana livet lite, det kan du behöva efter 18 år hos mamma och pappa.

2010-08-08 @ 23:12:56
Postat av: Sofie

Varför skulle jag hata mitt liv. Jag älskar mitt liv. Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner och ett helt underbart liv helt enkelt. Jag tar tillvara på min ungdom. Jag lever livet. Det är mer än du kan säga. Snuttan.

2010-08-08 @ 23:40:53
Postat av: Julia

Haha! Skrattade när jag läste hennes kommentar. Riktigt löjligt av henne att skriva så, för det är upp till var och en om de vill festa eller vara hemma på helgerna. Alla har vi olika smak! Och det är väl tur det, att inte alla är lika ;) Jag tycker iaf att din blogg är rolig och intressant att läsa, du skriver det du vill utan att påverkas av andra! Och jag hoppas du fortsätter med det och verkligen inte tar åt dig av sådana människor som bara vill trycka ner andra för att själva må bra! Kanonbra blogg tjejen :) kram på dig!

2010-08-09 @ 07:52:36
Postat av: Anonym

sofie, om du nu har ett sånt jävla underbart liv, varför skriva en sån kommentar och göra någon ledsen?

2010-08-09 @ 10:31:58
Postat av: Sara

Jag gillar inte ens och festa. De är ju inte alla som dricker.

2010-08-09 @ 10:42:27
Postat av: Sandra

Jag håller med Ellinor. Om jag får säga vad jag tycker så finns det mer i livet än att bara supa och festa. det finns många ungdomar som inte festar och dricker och alla är normala och livet är inte alltid perfekt och man kan ha kul utan att supa och ha en pojkvän och vänner med sig överallt det finns och en familj man vill också umgås med och tar det lungt än att bara vara med kompisar varje dag så Ellinor är normal

2010-08-09 @ 10:48:46
Postat av: Therese

vad fan är det för fel på era negativa och trackande kommentarer? Måste man festa, strula, bli full och gå ut och dansa för att vara som andra och vara "normal"? Vad som är "normalt" är olika i människors ögon. Kanske är det ni som är "onormala" som gör sånt va? Om ni inte gillar Ellinor, hennes åsikter eller hennes blogg, ja då behöver ni inte klicka er in här. Man kan lukta avundsjuka från datorn, fan vad arg jag blir på detta. Lev ert eget liv, sup, festa och strula runt så mycket ni vill, vem bryr sig liksom? Jävla feghalsar, ni skulle inte ens våga säga det ni skrev till Ellinor fyra ögon emellan... suck..

2010-08-09 @ 11:51:10
Postat av: Nathalie

Jag är glad och läsa din blogg. Den är riktigt bra och skönt att läsa om en tjej som faktiskt våga vara sig själv :)

Jag kan säga att jag festar ibland men många som festar varje helg och dricker varje gång vågar nog inte vara sig själva!



Tycker du är modig och vågar visa vem du är, det är så man ska vara så fortsätt med det!

2010-08-09 @ 12:23:21
Postat av: pernilla

Orka lägga ner tid på att skriva en sån kommentar. Låt folk leva som dom vill och sluta lägga näsan i blöt =/

2010-08-09 @ 15:16:10
URL: http://wwwpernilla.blogg.se/
Postat av: L

sofie: döm ingen e du snäll.. Acceptera att folk e olika bara.. Vill ellinor leva sitt liv som hon gör så låt henne göra det.. Mår hon bra av de e väl de det viktigaste??

2010-08-09 @ 18:28:01

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback