My day

Nu har jag lite tid att uppdatera er. Jag har varit igång precis hela dagen och har varken haft ork, lust eller tid att sitta vid datorn så jag tänkte dra en liten dagsresume nu.

Som jag skrev i fm höll jag på att sätta ihop lite ikeamöbler som jag blev klar med nu ikväll. Vid 15.45 var det dags att övningsköra på körskolan och det gick kanon. Lyckades panikbromsa vilket jag inte vågade sist, så jag fick en liten klapp på axeln av körläraren att jag hade övat. När jag kom hem igen fixade jag med möblerna och sen åkte jag och tränade med Belinda och nu, nu ska jag plocka undan här som ser ut som ett krig. Sen väntar duschen och imorgon är det skola!

Puuh. Mina krafter är slut nu!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback