Längtar

Jag vågar knappt säga detta, men jag har börjat längta efter hösten/vintern. Fråga mig inte varför, men jag bruka få såna julkänslor sådär i augustimånad när jag är trött på sommaren och värmen. Men fråga mig inte heller hur man kan bli trött på värmen?

Hur som helst. Just nu längtar jag bara efter att det blir jul. Tänk när man sätter upp ljusstakar, snön börja komma, julklapparna ska inhandlas och julgodiset ska göras. Det negativa och det tråkiga som jag hatar är att man måste ta på sig så jäkla mycket kläder, man är likblek, det är mörkt nästan hela tiden och ja.

Men kolla bara på dessa bilderna, visst längtar ni också?










Kommentarer
Postat av: melissa

usch, hatar den skiten :/

2010-08-04 @ 16:06:32
Postat av: Anonym

joooo, julen är ju så mysig!

2010-08-04 @ 18:17:17

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback