Hår? ?

Mitt hår.. Återigen är jag där med mitt hår. Jag brukar komma in i perioder där jag vill göra förändringar, men oftast blir det bara små förändringar för mer vågar jag inte. Innerst inne vill jag göra om mitt hår helt. Klippa lugg och korta av det, men jag kommer få damp på luggen efter 3 dagar så det är ingen bra idé.

Men en sak man kan göra är i alla fall att korta det en liten bit, klippa upp det och göra något med luggen. Jag skulle kunna dö för att ha Carolina Gynnings hår. Det är så jäkla snyggt alltså!



Men om vi tar det här med längden. Hur långt tycker ni jag ska ha det?


Mitt hår i mars, så nu är det betydligt längre. Det växer som ogräs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kanske något mellanting av Gynnings hår och ditt hår från fotot. Det skulle nog bli hur snyggt som helst om du klippte upp det och la till med lite lugg a'la Carolina :) Kram

2010-08-03 @ 14:25:09

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback