Nyduschad

Belinda och Hannes gick för en stund sedan, och nu har jag precis kommit ut från duschen. Var tvungen att duscha nu fast jag egentligen inte orkade, men ska ju till Malmö imorgon och jag hatar att duscha på morgonen. Någon mer som gör det?

Nu tänkte jag bara låta håret torka lite sen ska jag direkt i sängen, är ganska trött för tillfället faktiskt.

Till dig som undrade vem Belinda och Hannes är. Belinda har jag känt sen hon föddes. Hon drog mig i håret när jag satt och matade henne när hon bara var en liten bebis, så på den vägen är det. Och innan hon föddes "lekte" jag med hennes bror som jag nu går i samma klass med. Hannes är Belindas och hennes brors hund. Så ibland kommer dom hit så både jag och Belinda kan umgås, men även hundarna.  Så, nu vet ni det :)


Bild tagen av mig igår.


Kommentarer
Postat av: belinda

hahhahah jag kan inte sluta skrataa ! :)

2010-04-02 @ 01:23:17
URL: http://aanderssonbelinda.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback