Nokia E72

Tidigare idag, när jag kom hem från Mormor och Morfar, åkte jag direkt till onoff med pappa för att titta på en ny mobil. Klantskalle som jag är så tappade jag min telefon i ett stengolv idag så en bit av skalet är helt löst och den är allmänt sliten.

En telefon som jag har tittat på länge är Nokia E72, och den var lika fin live.



Så här ser den ut. Är det någon som har denna? Bra/dålig? Skriv vad du tycker! Priset är däremot ganska saftigt, närmare 4500 kr men med lite rabatt så blir det 3600 kr istället.

Nu återstår det att se hur jag ska göra. Är riktigt trött på mobilen jag har nu, och den är väl använd kan jag säga!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har den tidigare modellen e71, och det är den bästa mobilen jag haft. Den den är värd pengarna!

2010-05-01 @ 12:34:49

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback