Måndag

Hej!

Som ni förstår har jag inte haft tid att skriva till er förrän nu. När jag slutade vid halv 11 satt jag kvar en stund och började på ett arbete och sen gick jag hem till Mormor och Morfar, och stannade till 3 ungefär.

Var nyss ute med hundarna och nu ska jag bara ta det lugnt. Har fått ett roligt och ett tråkigt besked idag, så det är väl lite upp och ner idag.

Förresten.. till dig som frågade om varför jag inte kan svara på varför jag grät för någon vecka sen. Ja varför vill jag inte det? Det är såklart för att det är för privat. Bloggen är privat, men inte så privat så jag vill berätta hela mitt liv. Mitt liv är upp och ner som alla andras..

Nu tänkte jag plugga lite så man blir lite fri denna veckan!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback