Jag stör mig

Ibland stör jag mig något enormt på mig själv. Jag har en förmåga till att bara gå och kolla i butiker i stan, hittar en fin sak, provar men kommer fram till att... njaa, vi kan vänta tills jag får pengar, typ 2 dagar senare. Men det slår aldrig fel. Var gång jag kommer tillbaka är det slut. I detta fallet menar jag en kavaj, ni vet den randiga som fanns på H&M för någon månad sen. Jag hade sett den en dag, kollat på den och gått vidare. När jag väl tog "modet" och ville köpa den, så var den slut.

Och för någon dag sen, när Gina tricot precis fått in dom baseballsjackorna, ni vet dom, röda, blåa osv som ALLA har nu för tiden. Jag provade en röd och ja, den var ju faktiskt fin. Men den dagen hade jag ingen börs med mig till stan och tänkte samma sak som förra gången, jag köper den på fredag. Jag gick ner idag, men då fanns inga röda kvar och ingen storlek kvar av dom blåa som jag ville ha.

RIKTIGT störigt! Så nu går jag och väljer på om jag ska strunta i att köpa den och spara 249 kr, eller köpa en svart och grå som inte var lika fin som dom andra, men ändå funkade.

Känner ni igen er?


Kommentarer
Postat av: Jannica

Kan inte de i butiken kolla med andra affärer (typ i Malmö) om de fortfarande har jackan inne som du vill ha?

2010-04-24 @ 11:26:19

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback