Gymmet!

Tidigare idag kände jag inte alls för att träna, men nu har det vänt lite så det ska faktiskt bli skönt att få röra sig lite. Har kommit ur det med träning lite nu dom senaste veckorna. Är inte alls så kul mer som jag tyckte innan och håller inte "träna-varannan-dag" regeln, men det är kanske bäst att ta det såhär försiktigt och ändå träna 2 gånger i veckan och försöka få tillbaka glöden.

Godisätandet har i alla fall blivit mycket bättre, inte för att jag åt så mycket innan men då och då kunde det även bli på vardagarna. Ajabaja!

Hur som helst. Nu ska jag cykla iväg till gymmet och träna skiten ur mig. Om jag orkar kör jag bara på kondition idag, eller så blandar jag.

Vi hörs sen!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback