Glad Påsk

Godmorgon!

Jag har nog inte fått sova många h i natt alltså. Det var riktigt svårt att få upp ögonen imorse. Jag somnade kanske vid 1 tiden, och vid 01.40 började det helt plötsligt "ringa" på dörren, men som tur var var det bara ringklockan som hade hängt sig. Lite läskigt om någon skulle ringa på dörren 01.40 liksom.

Men nu är jag uppe i alla fall och solen skiner som tur är. Har nyss gjort mig i ordning och ska snart packa ner det sista. Vi ska ju åka till Simrishamn idag där Mormor och Morfar är över helgen, så vi ska fira påsk där vilket jag tycker är jättemysigt, och dessutom ska båda hundarna med. Jag älskar allt som har med Österlen att göra.

Kameran följer med så hörs vi ikväll. Ska försöka uppdatera genom mobilen, men kan inte lova för mycket.

Glad Påsk på er :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback