Förvirrad och trööött

Jag skulle kunna lägga mig ner och sova nu bums! Men jag har precis kommit ut från duschen och sitter här med blött hår så jag får vänta en stund till. Jag är helt borta i huvudet idag, glömmer saker och känner mig allmänt förvirrad. Får hoppas det försvinner med lite sömn.

Imorgon har jag nationellt prov i engelska A och jag känner paniken komma. Engelska är inte min största fördel och jag är skiträdd för att få IG då jag är bäst på att blanda ihop då och nu tid i uppsatser. Men man får tänka positivt så går det säkert bra. Är det någon mer som har nationella imorgon?

Nej hörrni. Dags att borsta ut håret och dra sig mot sängen. Slutar runt 2 imorgon. Wish me luck på engelskan!!Godnatt♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback