Bildbomb från Simrishamn del 1

Här kommer en del av bilderna jag fotade igår i Simrishamn:


Vi började med att äta frukost när vi kom fram.




Efter frukosten åkte vi ner på loppis. Hittade dock inget.




Jag älskar Simrishamns små gator och butiker, likaså Ystads.


Påskgodiset jag fick av Mormor och Morfar


Så här snygg var jag igår. Tjocka strumpor och 3 tröjor fast det var sol ute, men jag fryser nästan alltid.


Zinga njöt i alla fall av solen


Likaså Bella som sov hela tiden


I husvagnen


Sen var det dags för påskmat. Ja ni ser ju min tallrik, jag gillar varken sill eller lax.


Sen var det dags för fika.

Del 2 kommer senare idag. Nu ska jag städa...usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor dom i en husbil?

2010-04-04 @ 16:30:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback