Så himla typiskt

När jag ger mina fiskar mat brukar jag sitta kvar en stund för att se så alla mår bra. Även idag gjorde jag det och plötsligt fick jag syn på att handduken jag har under akvariumet var alldeles blöt. Jag fick typ panik så jag kallade på pappa. Vi var tvungna att ta bort allt vatten, alla fiskar, växter, ja allt i akvariumet förutom grusen. Men vi hittade ingenting, varken någon spricka eller något annat. Väldigt konstigt med tanke på att det var ganska blött under. Nu är i alla fall fiskarna i akvariumet igen så får vi hålla tummarna att handduken INTE är blöt imorgon.

Vet ni en sak? Jag tror min pappa är en mördare (haha). Jag sa, vad ska vi göra om det läcker igen då? Pappa: ja då får vi väl spola ner dom. Han är sjuk, aldrig i livet att jag spolar ner friska levande fiskar. NO WAY!

Nu är jag lite stressad, för jag tänkte precis gå och duscha när det hände. Menmen, får göra det i någon paus.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback