På bättringsvägen

Jag har mått mycket bättre nu under dagen. Efter lite lunch och dryck i magen piggnade jag till. Nyss var mormor och morfar här (typiskt att man ska få besök när man ser ut som ett spöke) och tittade lite på tågbiljetter, tur dom har ett barnbarn till datanörd som kan hjälpa dom:)

Nu tänkte jag läsa FRIDA som jag hittade i brevlådan och därefter fortsätta läsa min underbart bra-iga bok "Syskonkärlek", som handlar om man verkligen får bli kär i sin bror och bilda en kärleksrelation. De ni!


Kommentarer
Postat av: Tess

den boken är så himla bra :) jag älskar böcker med mycket känslor, och den är verkligen en av mina favoriter. kram <3

2009-09-15 @ 20:31:05
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback