Min dag

Hej bloggen och alla fina läsare!

Jag har absolut inte haft någon minut eller sekund till att sitta vid datorn idag, jag har haft fullt upp lik dom andra dagarna denna veckan. Som ni ser i inlägget nedan startade jag dagen med att städa, dammade, vattnade blommor, dammsög, tvättade och ja, ni vet allt man gör. Efter det gjorde jag mig i ordning en snabbis och sen åkte jag och pappa till färghuset och köpte sprayfärg och sist Maxi.

När jag kom hem åt jag lite och sen började jag spraya min gamla cykel (det har varit min mormors) neonrosa, tyvärr blev det inte det resultatet jag ville då jag hade guld under så det blev skrikorange istället, som en hippiecykel men den är cool ändå:)


Här ser ni den bakifrån.

Nyss har jag varit på gymet i 1 h med Belinda, skönt att göra det på söndagar då det är helt tomt på folk och man behöver få bort allt man ätit under helgen.

Nu ska jag ta det lugnt för det har jag inte gjort idag!


Ofräscha jag. Usch!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback