Jag vill klippa mig

Ibland kommer jag in i perioder då jag vill klippa mig, förändra håret helt enkelt. Just nu tycker jag att jag har grymt tråkigt hår. Jag har för tjockt hår för att ha någon "frisyr" som alla andra kan ha. Jag ska inte klaga för jag ÄLSKAR mitt tjocka och långa hår, men ibland vill man inte ha självfall och tjockt hår. Jag kan tillexempel inte ha hellugg, för då krullar den bara upp sig och lika dant snelugg.



Hur fint var inte detta tex?

Jag ska i alla fall göra något med mitt hår, så är det bara. Jag funderar på att korta ner min lugg så jag slipper ha det bakom öronen som jag ALLTID har, det är sjukt tråkigt men vem vill ha flera kilo hår i ansiktet?

Kom med förslag om hur jag kan klippa mig! HEEEEEEELP!






Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju tunna ut det, då blir det lättare att göra en frisyr.

2009-09-26 @ 22:13:20
Postat av: Lina

Vissa dagar har man dålig hårdag.

Jag har också tjockt hår, så jag vet inte vad jag ska göra. Men lycka till. Jag brukar läsa din blogg och den är faktiskt bra. (:

Kolla gärna in min blogg & kommenter!

2009-09-27 @ 12:09:20
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback