Jag rekommenderar...

... alla till att invistera en handsprit som finns att köpa på apoteket runt en 30 kr. Sen så många nya influenser och bakterier hit och dit har uppkommit har jag köpt en. Jag har med den till skolan, på stan, ja nästan överallt. Man tänker inte på hur mycket man tar på med händerna, handtag, strömbrytare, allt använder du händerna till (nästan). Ta en lite klick sprit i handen och bakterierna dör. Jag har blivit jättenoga med det sen jag fick halsbölderna i somras, tvättar mig ofta och som sagt anväder handsprit.



Så här ser den ut som jag har. Den är väldigt dryg så den vara länge. Den är inte vattning som många har en förmåga till att vara och så är den mjukgörande. 32,50 tror jag den kostade på apoteket men just nu är dom slutsålda i hela Sverige men får in vilken dag som helst. SPRING OCH KÖP!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback