Hemma igen

Just nu är jag ganska trött och skulle gärna vilja gå och lägga mig, men det får bli ett inlägg först.

Filmen ja, hur var den? Den var ganska seg och långtråkig i början men efter en stund blev det ganska spännande. Men om man jämför med den första filmen dvs "män som hatar kvinnor" som var spännande från start till slutet, så var det nästan inte alls i närheten. Men jag ska inte klaga för bra var den och Noomi spelar så himla sjukt bra!

När vi kom hem vid 22.30 gick vi en lång runda med hundarna och nu sitter jag här. Ska stänga av datorn för idag. Imorgon har jag en massa saker att göra, IGEN! Vad mycket som hänt denna veckan. Helt sjukt.

Sov gott♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback