Godnatt

Har suttit och tittat på tv hela kvällen, först blev det "ensam mamma söker" och så började jag titta på den nya kriminalserien på tv4, men gud vad dålig den var. Dom hade dubbat den och var astråkig. I och för sig var det bara första avsnittet men nej, inget i min smak.

Har i alla fall hunnit plugga lite med, gjorde det nyss för sista gången så nu hoppas jag allt sitter så jag klarar provet imorgon, men det tror jag nog:)

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka att inte vara förbannad på att jag inte har någon att gå med på Carola konserten. Dom andra hoppade av, så nu vet jag inte..

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller med dig om att serien var dålig! Urusel.

Man kan faktiskt gå ensam på konsert också, visst, det är inte lika roligt men vill man lyssna på härlig julmusik med Carola så.. :)

2009-09-13 @ 21:56:26
Postat av: Anonym

nattinatti!

checka bloggen!



ghettogirlz.blogg.se

2009-09-14 @ 02:27:39
URL: http://ghettogirlz.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback