Fullt upp

Förlåt att jag varit världens sämsta bloggerska denna helgen, men jag har haft så mycket mer att göra idag än att sitta vid datorn.

Jag, mamma, belinda och pappa körde som sagt först in till Malmö där vi var i en stor djuraffär och tittade på akvariu, dock kostade det jag ville ha närmare 700 kr, då det var alldeles för dyrt. Sen körde vi vidare till Vellingeblomman där jag hittade tre små pumpor och mamma hittade blommor. Till sist körde vi ner till stan och åt middag på en resturang.

Och vet ni? Jag har fått ett akvarium. Belinda hade ett litet som hon inte ville ha mer, så jag fick allt för 350 kr och då har jag allt jag behöver förutom växter och fiskar. Som hittat, bilder kommer sen.

Nu ska vi ut med hundarna:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback