En annorlunda dag

Denna dagen har varit med en massa blandade känslor. Förutom att jag och en tjej bråkade i skolan så har väl allt varit okej. När folk kallar mig saker såsom bitch och att jag förändras kan jag inte hålla käften. Jag vill inte gå in på mer om vad som hänt men det är ett så jäkla onödigt bråk så det finns inte, menmen, jag är inte någon bitch som startar bråk och som tror att jag är bättre än alla andra som tjej uttryckte sig.

Slutade lite i 2 i skolan idag, gick ner med en klasskompis i stan och gjorde ett skolarbete sen köpte jag ett linne på gina tricot och frågade om jobb på hemmakväll, men såklart fanns det inget. Efter det gick jag hem till mormor och morfar och var där till pappa hämtade mig för en stund sedan.

Nu ska jag äta middag, ska fota linnet jag köpte idag med:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback