Bloggträff?

Postat av: Daniel Mårtensson
Förlåt om detta är lite offtopic. Men kan du inte kolla om du kan köra någon gång att alla som vill som läser din blogg träffas tex i Malmö och går ut och käkar och umgås lite med varandra. På så sätt skapar man nya vänner och får komma ut och träffa gamlma vänner:D
2009-09-14 @ 22:39:31

Sv: Jag har tänkt på det och hur kul skulle inte det vara? Frågan är bara om det är fler som vill det? Jag har ändå trots allt 60 besökare dagligen så några fler borde man tycka skulle vilja det?

Jag skulle jättegärna vilja träffa alla er läsare för att se vem ni är. Jag vet en del som läser den, men det är dom jag redan känner, men ni andra. Kan ni inte tänka på det och så fall slänga in en kommentar? Självklart ska ni andra så fall också med!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det skulle va skitkul:D

2009-09-17 @ 16:03:43

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback