Blä på plugga

Jag orkade inte göra mer än en läxa, sen var det stopp. I och för sig var läxorna inte förrän till nästa vecka och nu har jag bara en, men ändå. Den läxan jag inte orkade var en engelskläxa där vi ska skriva en uppsats på 350-400 ord om var vi helst skulle vilja resa, när och varför. Dessutom skulle vi också ha med 3 ord, usch , jag suger verkligen på engelska. Jag skjuter upp det vilket man egentligen inte ska, men herregud det är ju bara tisdag.



Så, nu är vi positiva igen:) Vad ska jag göra nu då? Jo jag ska nog ner och hjälpa mamma att laga mat som idag består av:

 

Gott va?:)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Dessutom skulle ni bara ha med 3 ord? Vad menar du?

2009-09-01 @ 16:31:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback