Årskort

Efter mycket om och men har jag och mina päron bestämt att jag ska köpa ett årskort på ett gym här i Trelleborg. Jag har känt mig helt låst när mitt 10-kort gick ut för någon vecka sen och jag tycker det är viktigt att träna. Så för en stund sedan åkte jag och pappa och skulle skriva upp mig på ett sånt, men såklart kunde inte den tjejen som stod där skriva på ett sånt avtal så imorgon ska jag bli medlem:) Då ska jag komma igång riktigt med min träning, försöka träna minst 2 dagar i veckan, det är minimum tycker jag.



Tränar du på gym?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym ska du träna på??

2009-09-28 @ 20:50:50
Postat av: belinda

vilket gym ? :)

2009-09-28 @ 21:50:00
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/
Postat av: Julia

vad kul :D jag tränar oxå på gym, blir väl 6 ggr i veckan typ :p

2009-09-29 @ 15:21:10

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback