50 frågor

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Min pappa

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Försökte få tyst på Zinga

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Var ute och gick

4. Vad hände dig 1993? Ingen aning, jag var 1 år;)

6. Tre ord varför du sist spydde? Jag hade mensvärk

7. Vilken färg är din hårborste? Svart

8. Vad köpte du sist? 1 tidning, digistive och mjölk

9. Vad fick du senast i present? Mobiltelefon

10. Vilken färg är din dörr? Vit

11. Var förvarar du dina pengar? Kontot för det mesta

12. Hur var vädret igår? Halvmulet

13. Vart kramades du sist? Oj, minns inte

14. Vad ser du fram emot? Carola konserten

15. Vad är 15? Siffor?

16. Vilken skostorlek har du? - 39 i vanliga skor, 40 i högklackat

17. Vill du klippa dig? Neej, älskar mitt långa hår

18. Är du över 25? Nej långt ifrån

19. Pratar du mycket? Nej jag är väldigt blyg av mig

20. Kollar du på O.C.? Nepp

21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej

22. Känner du någon som heter Steve? Nepp

23. Hittar du på egna ord? Haha ja ganska ofta

25. Är du en typiskt svartsjuk person? Jag blir lätt svartsjuk, men om jag är en typisk vet jag inte

26. Vad har du för mobil? LG KU990i

27. Vem ringde dig sist? Belinda

28. Biter du på naglarna? Nej inte nu mer

29. Har du lockigt hår? Nej inte riktigt, självfall

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Carola, i Malmö.

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Inget jag skriver här

32. Hur många gånger har du svurit idag? Inte många tror jag

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "kan du inte vara nöjd med", haha.

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

35. Ska du jobba imorgon? Nej gå till skolan

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Mamma

37. Vad borde du göra nu? Plugga och duscha

38. Har du något smeknamn? Elli, Nor, Ellibelli, Ellinorklor och El

39. Sover du mycket?  Ja ganska, för att jag ska funka måste jag det.

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Beck- I stormens öga

41. Vad ska du göra på lördag? Gå på bio

42. När var du ute sist? Ganska längesen

43. Har du gråtit idag? Nej som tur är

44. Är du en glad person? Ja oftast

45. Har du roligt nu? Nä haha

46. Vad äter du helst? - Kyckling

47. Vem var du med sist? Belinda

48. Vad heter din mamma? Carin

49. Vad är hela ditt namn? Hanna Ellinor Dahl

50. Tycker du om någon just nu? Jag tycker om många


Kommentarer
Postat av: Jannica

Var är fråga 5? :)

2009-09-14 @ 20:07:53

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback