090907

Hej!

Slutade redan 12.15 idag, och det var hur skönt som helst för imorse var jag riktigt slö. Kallt och grått var det ute när jag gick ut med Zinga imorse, då ville man bara ligga kvar i sängen.

När jag kom hem tog jag Bella med mig och gick och mötte Zinga och mamma som hade varit hos veterinären med Zinga. Ni vet ju att jag sagt att hon inte ätit så bra så sista tiden, så idag fick vi nog. Men det visade inga fel, så det var skönt att veta. Det är bara något dumt hon fått för sig, att man ska inte äta.

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska börja plugga lite på ett prov jag ska ha om en vecka. När pappa kommer hem ska vi ner till stan till djuraffären och handla lite, bla växter, termometer och sågspån.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback