Var är mitt inlägg?

Nu när jag startade datorn såg jag att mitt inlägg som jag skrev precis innan jag stack till gymet aldrig kom upp. Nu vet ni ju inte var jag har varit? Men jag stack i alla fall till gymet vid halv 7 och var där i 1 h, men gud vad mycket folk det var och det hatar jag. Då kollar alla på vad man gör och hur man gör, precis som dom vill rätta en. Sköt ert eget liksom. Men svettig blev jag i alla fall så det var huvudsaken.

Har precis tittat på "Mammas pojkar" och lite på "Inlåst" fast det börjar bli lite långtråkigt. Nu ska jag dock tvätta bort mitt kladdiga smink och gå och duscha. Ska kolla på efterlyst från igår om 10 minuter, kanon att det går i repris ju:)

Vi hörs imorgon hörrni. Jag slutar 10.30 så vi hörs efter det.

Puss&Kram!
/E

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback