Vad tycker jag om håret då?

Det är blandade tankar om mitt hår. När jag precis hade sköljt ut håret på salongen tänkte jag, men det ser ju grått ut, men eftersom frisören sa att det skulle bli ljusare när hon fönade det så brydde jag mig inte. Men när jag kom hem så var det ju verkligen grått. Ringde ner till henne för att höra, men då sa hon att det kan bero på att jag var så vit i mig själv innan så det blev en konstig blandning, men jag skulle se efter några tvättar om det blev bättre annars skulle vi sätta i lite varmare slingor. Det gick ändå på 730 spänn så då ska man vara nöjd.

När jag fotar med blixt blir håret assnyggt, men så är det tyvärr inte i verkligheten.



Kolla, hur snyggt är inte det? Men här ser ni på min högra sida att det är lite grått. Får verkligen hoppas att det går ur annars är jag inte nöjd. Usch vad pinsamt att komma till skolan med grått hår. HEJ TANTEN!

Klippte gjorde jag också:)

Kommentarer
Postat av: Kevin

klart de är fint :P

2009-10-17 @ 22:56:04
Postat av: Emma

När jag först färgade mitt hår gjorde jag precis som du - slingade. Men tyvärr, för oss som är/var så ljusa innan går det inte att slinga, du måste göra det mörkt. :/

2009-10-18 @ 11:55:44

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback