Trött som jag vet inte vad

Ögonen faller snart ihop så jag ska stänga av datorn nu, vet inte om jag ska vara uppe en stund till eller gå och läsa. Får se vad jag orkar.



Imorgon ska jag inte till skolan, har bara danska på morgonen och jag har fortfarande ont i magen så jag hoppar den. Har bara varit borta en gång innan så jag missar inte allt för mycket.

Imorgon har jag massa saker att göra, eller ja, massa och massa. Jag ska plugga, rensa i vår garderob(alla mina skor ligger i en hög), träna och kolla på tv på kvällen. Det var nog en sak till jag skulle göra, men mitt minne är som en 90-åring idag när jag bara fått 4,5 h sömn..inte kul.

Vi hörs imorgon:) Kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback