Träningen och Idol

Jag kan ju inte säga att det var mycket folk på gymet. När jag kom dit var där 2 pers och sen kom två till, så vi var sammanlagt 5 personer på hela gymet och det var jätteskönt. Dock var det bara killar, som stod och stönade nere vid hantlarna för att leka coola. Tror jag också ska börja göra så när jag håller på med maskinerna. NOT!

Har precis kollat på idol, eller ja, det är inte slut än, men jag skriver till er ändå:) Jag tyckte faktiskt alla var bra idag, fast jag har sen länge inte gillat Rabih så han får hemskt gärna åka ut. Och hur fint var inte frieriet?! Supersöta ju!

Nu ska jag strax starta "Johan falk" tills Idol börjar igen, så vi hörs väl senare:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback